Saturday 22 June 2019

5 Tahun : Blogging Semula

Jiwa menulis memang tak boleh padam dari diri walaupun banyak benda dan perubahan yang jadi dalam diri. Nak tak nak, akhirnya aku buka balik blog ni mujur password tak lupa dan kembali sbg anonymous. Blog lama yg lebih banyak entri, reader dan lain-lain tu aku simpan dulu sebagai kenangan.

Yes, I'll start blogwalking semula dan drop comment kat entri-entri korang yg selama ni jadi silent reader je. Jejak kasih dgn blog lepas akaun Instagram @flizwn dah delete.. sobss..

Dan paling buat aku berkobar bilamana usia dah makin meningkat, aku sedar banyak manfaat yg aku dapat dari penulisan orang lain. Aku rasa mana tahu dgn perkongsian aku sedikit sebanyak akan bagi manfaat pada orang lain juga.

Terima kasih khusus pada semua BLOGGER yg susah payah menulis dan berkongsi. Percayalah, walaupun macam tak dapat sambutan, komen pun kurang, korang tak tau berapa ramai yg dapat manfaat dan mendoakan kesejahteraan korang sbg penghargaan atas apa yang korang tulis.

JANGAN PUTUS ASA UTK TERUS MENJADI MANUSIA TERBAIK

No comments:

Post a Comment

aku perlukan 'coins' untuk terus menulis. yup! aku hanya menulis jika ada mata yang nak baca.

thanks!