Sunday 29 November 2015

Entri Pertama, Blog Kedua

kredit ; Google

Aku pernah ketepikan.
Aku pernah buang.
Aku pernah abaikan.
Aku pernah menolak.

Semua itu..
Selepas aku menanam impian.
Selepas aku berharap.
Selepas aku punya angan-angan.
Selepas aku merangka-rangka.
Selepas aku berkata, "Aku pasti mengusahakannya."

Semua kerana 1.

Tapi bila 1 menjadi 11
Aku berpatah balik
Mengutip segala yang aku buang
Dan aku letakkan di dalam satu laci.


aku tiada rasa sekarang. dan aku memang berharap rasa itu takkan ada..



segala yang aku buang itu sampah maka aku kutip dan simpan di sini.
mungkin boleh aku gunakan untuk kitar semula pada masa yang aku perlukan.

No comments:

Post a Comment

aku perlukan 'coins' untuk terus menulis. yup! aku hanya menulis jika ada mata yang nak baca.

thanks!