Monday 30 November 2015

Random Giveaway RM100 Follower HASRULHASSAN.COM

HASRULHASSAN Random Giveaway RM100 Follower
notauntuktuan ;
saya dah follow tuan lama dah kat fb dan blog pertama tapi dikeranakan ada masalah yg timbul dengan blog pertama, saya terpaksa wujudkan blog kedua. dan semestinya blog kedua ni dah follow sampai putih jadi biru button G tu ^^,

kenapa?
sejujurnya, selain dari beberapa sebab yang berkaitan dengan entri tuan yang banyak manfaat dan ilmu yang tak lokek dikongsikan serta cara tulis yang tak pening-pening siput,
sebenarnya saya cuba memahami apa itu LELAKI versi SUAMI melalui apa yang saya baca di status tuan di FB. (=___=)" pelik tak eh??

sayadisini.


No comments:

Post a Comment

aku perlukan 'coins' untuk terus menulis. yup! aku hanya menulis jika ada mata yang nak baca.

thanks!