Monday 30 November 2015

Zyraroxx's Mini Giveaway : Buasir Otak The Komik


waktu blogwalking untuk menyihatkan blog kedua ni (harap tidak seuzur blog pertama yang kini ditahan di ICU), aku terjumpa GA ni.

serius aku memang tertarik nak join. sebab sejak aku mula masuk alam dewasa yang tak berapa nak ohsem sangat, aku mula lupa diri aku yang asal. excited!! sebab tengok gaya komik ni, teringat zaman jambu dulu, meringkuk tepi kedai komik baca Lawak Kampus! Bukan zaman jambu tapi zaman jahil haru biru dulu.

yess zyraroxx!
memang klise habis ayat last tu tapi memang betul pun.
siapa lagi nak support orang kita sendiri. nak suruh insan yang bertulisan bulat-bulat support? kita tak faham bahasa dia, dia tak faham bahasa kita x__x"

ucapan klise,
semoga terus sukses dalam bidang yang diceburi!

notakecil ; mula rasa macam budak sekolah rendah (=____=)"

sayadisini.

2 comments:

aku perlukan 'coins' untuk terus menulis. yup! aku hanya menulis jika ada mata yang nak baca.

thanks!